Skip to content Skip to sidebar Skip to footer
„Analýza a hodnocení rizik – to je základ všeho. Ušetřete si další vrásky na čele.“

Už se Vám někdy stalo, že po Vás klient vyžadoval výměnu rizik? A vy jste ji neměli zpracovanou? Nebo ji nemáte obsahově či odborně správně? Už jste někdy nevyhráli zakázku i na základě toho, že jste nebyli schopni nabídnout spolehlivou výměnu rizik? Nezoufejte, od toho jsme tu my, abychom Vám s tímto problémem pomohli.

Co je vlastně výměna rizik? Jde o velmi zásadní a významnou povinnost každého zaměstnavatele v oblasti bezpečnosti a ochrany zdraví při práci. Řeč je o povinnosti zaměstnavatelů, vzájemně se písemně informovat o rizicích a přijatých opatřeních k ochraně před jejich působením, pokud jejich zaměstnanci vykonávají pracovní činnosti na jednom pracovišti.

Často se setkáváme s tím, že na tuto povinnost zaměstnanci zapomínají. Přitom se jedná o povinnost vyplývající přímo ze zákona (odst. 3, §101, Zákoníku práce). Nabízíme Vám kompletní zpracování dokumentace pro účely výměny rizik. Garantujeme formální i obsahovou správnost plnění zákonných požadavků, odborné vyhodnocení rizik a návrhy opatření k jejich redukci. S námi můžete tuto starost hodit za hlavu a ušetřit si tak další vrásku na čele.

Možná právě nyní nadešel ten správný čas, abyste Vaši společnost posunuli zase o kousek výše. My Vám s tím rádi pomůžeme. Pokud máte jakékoli dotazy, případně máte zájem o cenovou nabídku, neváhejte nás kontaktovat.